Hij/zij valt niet voor een Rappe Griet/Stoere Rik! (2005)

We kennen het allemaal. Stoere kerels en stoere meiden die willen opvallen, het is van alle generaties. Maar is dat stoer doen ook altijd een goede zaak? Misschien…Maar helemaal niet in het verkeer! Opvallen door te snel te rijden of dronken achter het stuur te gaan zitten is volgens Drive up Safety net heel “on”cool.

Met de slogan “Hij valt niet voor een Rappe Griet” en Zij valt niet voor een Stoere Rik” wilde onze organisatie duidelijk maken dat coole, slimme, verantwoorde jongeren het helemaal niet zo cool vinden dat leeftijdsgenoten de aap uithangen in het verkeer. We willen ons allemaal amuseren en we zoeken graag kicks op maar in het verkeer zijn we voorzichtig en cool.

Dit project werd ondersteund door verschillende commerciële partners, alsook mogelijk gemaakt door de Vlaamse en Federale overheid.

Dit project kreeg een extra boost door onze partner DVV welke ervoor zorgde dat de affiches van 2m² terecht kwamen in bushokjes in gans Vlaanderen. Verder kreeg elke school meerdere affiches opgestuurd en werden menige events bezocht met de DUS! promotour caravan.

Een succes kon deze campagne zeker genoemd worden zonder hierover teveel op te scheppen ;).